Sterylkobus w Gminie Joniec 01-02.06.2024
17 kwietnia 2024Milusia
19 kwietnia 2024Serdecznie zapraszamy wszystkich na drugą edycję Charytatywnego Rajdu z Sercem
Organizatorem Rajdu jest PSIADA - szkolenie psów z pasją!
Cały dochód z tego wydarzenia przeznaczymy dla Stowarzyszenia Na Rzacz Ochrony Zwierząt Nasielsk.
Wydarzenie:
https://www.facebook.com/StowarzyszenieNaRzeczOchronyZwierzatNasielsk
Organizatorem Rajdu jest PSIADA - szkolenie psów z pasją!
Cały dochód z tego wydarzenia przeznaczymy dla Stowarzyszenia Na Rzacz Ochrony Zwierząt Nasielsk.
Wydarzenie:
https://www.facebook.com/StowarzyszenieNaRzeczOchronyZwierzatNasielsk
Kiedy: 04 maja 2024 Godz.10:00
Gdzie: Wał Ruda
https://goo.gl/maps/roKavWW1vmhv2oPGA
https://goo.gl/maps/roKavWW1vmhv2oPGA
Minimalna kwota za uczestnictwo to:
- uczestnik z psem: 100zł
- osoba towarzysząca powyżej 16 roku życia: 70zł
- osoba towarzysząca po niżej 16 roku życia: FREE
Można wspomóc większą kwotą jeśli ktoś ma taką chęć
- uczestnik z psem: 100zł
- osoba towarzysząca powyżej 16 roku życia: 70zł
- osoba towarzysząca po niżej 16 roku życia: FREE
Można wspomóc większą kwotą jeśli ktoś ma taką chęć
Ilość miejsc dla uczestników z psem: 70
Na miejscu możecie liczyć na :
- świetną przygodę w lesie
- do rozwiązania szyfry, hasła i zagadki
- trasa odpowiednia dla każdego
- pakiety startowe i pamiątkowe odznaczenia,
- kawa, herbata,
- słodki poczęstunek,
- do rozwiązania szyfry, hasła i zagadki
- trasa odpowiednia dla każdego
- pakiety startowe i pamiątkowe odznaczenia,
- kawa, herbata,
- słodki poczęstunek,
A zakończeniem rajdu będzie inauguracja zwycięzców oraz wspólne biesiadowanie i pieczenie kiełbasek
Formuła rajdu:
1. Każdy uczestnik otrzyma przed startem kartę startowa oraz mapę z zaznaczoną, sugerowaną trasą oraz punktami kontrolnymi. W terenie trasa nie będzie oznakowana, jedynie punkty kontrolne będą oznakowane.
2. Długość trasy to ok 9km (sugerowany przebieg trasy, oznaczony na mapie), dopuszczalne jest poruszanie się między punktami samodzielnie obmyśloną trasą.
3. Start Uczestników wyznaczony jest na godzinę 10:00. Zamknięcie trasy – godzina 14:00.
4. Na trasie ustawiono punkty kontrolne oznaczone na mapie odpowiednim symbolem.
5. Kolejność zdobywania punktów jest dowolna.
6. Na każdym punkcie kontrolnym zawodnicy będą mogli znaleźć kod będący indywidualnym oznaczeniem konkretnego punktu kontrolnego. Kod należy wpisać w odpowiednim miejscu w karcie startowej.
7. Brak oznaczenia któregoś punktu kontrolnego na karcie startowej jest równoznaczne z pominięciem punktu i przyznaniem kary czasowej w wysokości +15 minut za każdy brakujący punkt kontrolny
8. Po zebraniu wszystkich kodów z punktów kontrolnych i po odpowiednim wykorzystaniu klucza szyfrowego (klucz ukryty na trasie i oznaczony na mapie), zawodnicy będą mogli rozszyfrować zbiór liter, które po ułożeniu w odpowiedniej kolejności dadzą hasło.
9. Rozszyfrowanie i wpisanie hasła do karty startowej spowoduje redukcję uzyskanego czasu o -40 minut!
8. W celu ukończenia rajdu zawodnik ma za zadanie pokonać trasę w jak najkrótszym czasie i zdać kartę startową w biurze rajdu.
11. Zwycięzcą rajdu zostaje osoba, która finalnie uzyska najlepszy czas i pojawi się na mecie najpóźniej do godziny 14:00.
12. Osoby przerywające rajd i schodzące z trasy przed czasem, a nie udające się na metę zobowiązane są do powiadomienia o tym fakcie organizatorów (numery telefonów w punkcie III. Regulaminu).
13. Osoby biorące udział w zawodach zobowiązane są do stałej obserwacji kondycji i stanu zdrowia zwierzęcia, z którym są w zespole i do natychmiastowego przerwania uczestnictwa, w przypadku zaobserwowania niepokojącego zachowania lub objawów.
14. Trasa rajdu przebiega przez obszar leśny nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska, obowiązują ogólne przepisy ruchu drogowego i zasady zachowania bezpieczeństwa oraz kultury przebywania w lesie.
15. Zawodnicy pokonują trasę pieszo. Niedopuszczalne jest wykorzystanie środków transportu.
Złamanie regulaminu bądź jego naginanie skutkuje dyskwalifikacją.
Złamanie regulaminu bądź jego naginanie skutkuje dyskwalifikacją.
FORMULARZ do zapisów:
https://forms.gle/NqHvxZBWEx4bTW6w8
https://forms.gle/NqHvxZBWEx4bTW6w8
ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY